5 maanden in Gent. - Reisverslagen van Inge Zijlstra - WaarBenJij.nu 5 maanden in Gent. - Reisverslagen van Inge Zijlstra - WaarBenJij.nu

5 maanden in Gent.

De komende 5 maanden zal ik grotendeels in gent doorbrengen en af en toe ben ik ook in kampen te vinden.

In gent verbijf ik in een studenten woning in de Savaanstraat.

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2013

Op naar huis

16 Juni 2013

Op naar het laatste examen.

03 Juni 2013

De laatste weken van de maand mei

19 Mei 2013

mijn eerste examen in Gent

06 Mei 2013

Bezoek :D
Inge

Voor de opleiding, docent zorg en welzijn, volg ik 1 semester lang lessen aan de hogereschool artevelde in Gent. Op zaterdag 2 februari vertrek ik en verwacht eind juni of begin juli weer terug te zijn. De lessen zullen gericht zijn op bio esthetiek, onderwijskunde en internationalisering. Via deze site zal ik gaan de weg mijn ervaringen met jullie delen.

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7578

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 30 Juni 2013

5 maanden in Gent.

Landen bezocht: