woordenboek - Reisverslag uit Gent, België van Inge Zijlstra - WaarBenJij.nu woordenboek - Reisverslag uit Gent, België van Inge Zijlstra - WaarBenJij.nu

woordenboek

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 Januari 2013 | België, Gent

In dit verslag noteer ik de woorden die anders zijn dan thuis......

Duimspijker = punaise
PMD = papier, metaal en drank flessen (alleen plastic flessen)
lavabo's = wasbak
kitchenettes = kook ruimte

Het woord van week nr.7 :
wat betekend 'chauffage'.
Dit is een radiator.

Het woord van week nr. 8 :
wat betekend 'Bissen' Het is een woord dat op school werd gebruikt.

  • 09 Februari 2013 - 11:17

    Simone Groeneveld:

    Duimspijker, haha die kende ik nog niet. Zo leer je ook nog een andere taal!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Voor de opleiding, docent zorg en welzijn, volg ik 1 semester lang lessen aan de hogereschool artevelde in Gent. Op zaterdag 2 februari vertrek ik en verwacht eind juni of begin juli weer terug te zijn. De lessen zullen gericht zijn op bio esthetiek, onderwijskunde en internationalisering. Via deze site zal ik gaan de weg mijn ervaringen met jullie delen.

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 7588

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 30 Juni 2013

5 maanden in Gent.

Landen bezocht: