mijn eerste bericht op waar ben jij.... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Inge Zijlstra - WaarBenJij.nu mijn eerste bericht op waar ben jij.... - Reisverslag uit Kampen, Nederland van Inge Zijlstra - WaarBenJij.nu

mijn eerste bericht op waar ben jij....

Blijf op de hoogte en volg Inge

29 Januari 2013 | Nederland, Kampen

Hallo allemaal,

Dit is mijn eerste verslag op waar ben jij nu.....
Nog 4 nachtjes slapen en dan is het zo ver.

Voor nu nog geen bijzondere mededelingen maar wel even een check of de site het doet.

Ik hoop volgende week mijn eerste leuke ervaringen met jullie te kunnen delen.

Groetjes,
Inge

  • 09 Februari 2013 - 11:16

    Simone Groeneveld:

    Hoi Inge,
    Bedankt voor het doorgeven van je site. Ik krijg automatische meldingen als je iets nieuws update, goed geregeld. Ik zie dat er al drie blogs staan, met een Belgische vlag ervoor: ik lees snel verder!
    Groet,
    Simone

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Inge

Voor de opleiding, docent zorg en welzijn, volg ik 1 semester lang lessen aan de hogereschool artevelde in Gent. Op zaterdag 2 februari vertrek ik en verwacht eind juni of begin juli weer terug te zijn. De lessen zullen gericht zijn op bio esthetiek, onderwijskunde en internationalisering. Via deze site zal ik gaan de weg mijn ervaringen met jullie delen.

Actief sinds 29 Jan. 2013
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 7593

Voorgaande reizen:

03 Februari 2013 - 30 Juni 2013

5 maanden in Gent.

Landen bezocht: